Kampanię społeczną „twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.” Udało nam się zrealizować dzięki zaangażowaniu wielu osób dobrej woli. Szczególne podziękowania należą się ambasadorom kampanii, którzy wspierają nas swoim wizerunkiem oraz doświadczeniem:

Ewie Błaszczyk,
Andrzejowi Boberowi,
Barbarze Wilewskiej-Bober,
Beacie Chmielowskiej-Olech,
Krzysztofowi Cugowskiemu,
Krystynie Czubównie,
Bożenie Dykiel,
Jarosławowi Gugale,
Tomaszowi Jastrunowi,
Marcie Kielczyk,
Aleksandrze Kostce,
Teresie Lipowskiej,
Agacie Młynarskiej,
Maciejowi Orłosiowi,
Joannie Racewicz,
Andrzejowi Sewerynowi,
Kamilowi Sipowiczowi,
Tomaszowi Wolnemu,
Annie Wyszkoni,
Monice Zamachowskiej,
Wiktorowi Zborowskiemu,
Piotrowi Zeltowi.

Dziękujemy drowi Adamowi Bodnarowi – Rzecznikowi Praw Obywatelskich za objęcie patronatem honorowym czterech edycji naszej kampanii; Markowi Michalakowi – Rzecznikowi Praw Dziecka – za patronat honorowy od drugiej edycji, a także prof. Piotrowi Gałeckiemu – Krajowemu Konsultantowi w Dziedzinie Psychiatrii za patronat honorowy od trzeciej edycji naszej kampanii.
Szczególne uznanie należy się organizacjom pozarządowym, które podjęły się organizacji naszej kampanii: Stowarzyszeniu Aktywnie Przeciwko Depresji Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Od drugiej edycji dołączyła do nas Fundacja „Dajemy Dzieciom Siłę” (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje). Od czwartej edycji dołączyli do nas: Ogólnopolska Federacja Stowarzyszeń Uniwersytetów Trzeciego Wieku oraz Stowarzyszenie „mali bracia Ubogich”. A od piątej edycji – Fundacja „Nagle Sami”.
Dziękujemy Annie Morawskiej – Borowiec – pomysłodawczyni kampanii i twórcy jej elementów medialnych. Wyrazy uznania dla Krystyny Czubówny – lektorki w spotach 3. i 4. i 5. edycji naszej kampanii, a także dla Yossariana Malewskiego – kompozytor muzyki wykorzystanej w czterech edycjach naszej kampanii.

Kampania billboardowa 2. edycji została zrealizowana dzięki firmom: AMS i Komagra (należącej do BZK GROUP) oraz Wydawnictwu Świat Książki, które przygotowało plakat z naszymi ambasadorami.
Kampanię billbordową 3. edycji sfinansowali: Wydawnictwo Świat KsiążkiInstytut Diagnostyczno-Terapeutyczny INVERSA w Warszawie, Fundacja „Dajemy Dzieciom Siłę”, Uniwersytet SWPS, Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.

Kampanię billbordową 4. edycji sfinansowali: MEDI-system Sp. z o.o. (partner główny), Komagra (należąca do BZK GROUP), Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.

Kampanię billbordową 5. edycji sfinansowali:  Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.

Dziękujemy za wydrukowanie w sumie 350 naszych plakatów firmie Strefa Xero – Druk i Reklama Sp. z o.o., mieszczącej się w Warszawie przy ul. Grójeckiej 78 i Gen. K. Sosnkowskiego 23. Strona www: strefaxero.pl

Organizację konferencji prasowych oraz warsztatów psychologicznych zapewnił Uniwersytet SWPS w Warszawie.

Autorem naszej strony internetowej jest Mieszko Matuszczak, firma amcreative.pl.

Poszczególne elementy medialne kampanii powstały dzięki:
Michałowi Chojnackiemu – montaż spotu telewizyjnego w pierwszej i piątej edycji naszej kampanii, a także nagranie i montaż spotów telewizyjnych i radiowych drugiej, trzeciej, i czwartej edycji kampanii;
Joannie Chatizow – nagranie wywiadów z ambasadorami 5. edycji oraz przygotowanie zdjęć z ich cytatami na FanPage naszej kampanii we wszystkich jej edycjach;
Pawłowi Panczakiewiczowi – autor naszego billboardu 3., 4. i 5. edycji kampanii;
Konradowi Ganzke – dyrektorowi Studia RPM Sound&Voices;
Bożenie Falkowskiej – montaż spotu radiowego w pierwszej edycji naszej kampanii oraz wsparcie merytoryczne w drugiej i czwartej edycji kampanii;

Przemysławowi Gorlasowi – fotografowi;
Marii Eriksson – fotograf;
Edwardowi Warownemu – fotografowi;
Ireneuszowi Koconowi – nagranie spotu telewizyjnego w pierwszej edycji naszej kampanii;
Marcie Budzyńskiej-Giersz – wsparcie merytoryczne naszej kampanii;
Urszuli Kitlasz – wsparcie merytoryczne naszej kampanii.
Strona internetowa www.twarzedepresji.pl powstała dzięki wsparciu finansowemu zapewnionemu przez Wydawnictwo Świat Książki.
Bardzo dziękujemy również wszystkim mediom, które informują o naszych działaniach.