Przejdź do treści

Dalej od telefonu, bliżej siebie

„Dalej od telefonu, bliżej siebie” to hasło pierwszej edycji nowej kampanii społecznej „eMOC+JA”, którą Fundacja Twarze Depresji będzie organizować każdego roku, w Dniu Dziecka. Tym razem pokażemy, jak social media i czas spędzany z telefonem w ręku negatywnie wpływają na zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży.

Inauguracja kampanii odbyła się 31 maja podczas konferencji prasowej. W wydarzeniu udział wzięli m.in: Rzeczniczka Praw Dziecka Monika Horna˗Cieślak, ambasadorzy kampanii z grupy Waksy, Wojciech Brewka ˗ autor symbolu kampanii, a także specjaliści zdrowia psychicznego konsultujący w Fundacji Twarze Depresji: lek. med. Katarzyna Wojciechowska ˗ Wojewódzka Konsultant w Dziedzinie Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Kujawsko˗Pomorskim oraz Izabela Podlecka˗Kandyba psycholożka i psychoterapeutka.

#offline48h

Ekipa Waksów podjęła wyzwanie spędzenia 48 godzin bez korzystania z sieci. Z tego wyzwania powstaje spot i film dokumentujący te doświadczenia. Zapraszamy dzieci i młodzież ze szkół z całej Polski do dołączenia do wyzwania #offline48h i towarzyszącemu akcji konkursowi.

Jak wziąć udział w konkursie?

  • Podejmij #offline48h ˗ spędź dwie doby bez dostępu do sieci!
  • Nagraj film w którym opowiesz jak spędziłeś ten czas i jakie przemyślenia, czy emocje Ci towarzyszyły.

Uczniów, którzy nagrają najlepszy film odwiedzimy razem z przedstawicielem z grupy Waksy.