KAMPANIĘ SPOŁECZNĄ „TWARZE DEPRESJI. NIE OCENIAM. AKCEPTUJĘ.” UDAŁO NAM SIĘ ZREALIZOWAĆ DZIĘKI ZAANGAŻOWANIU WIELU OSÓB DOBREJ WOLI. SZCZEGÓLNE PODZIĘKOWANIA NALEŻĄ SIĘ AMBASADOROM KAMPANII, KTÓRZY WSPIERAJĄ NAS SWOIM WIZERUNKIEM ORAZ DOŚWIADCZENIEM:

prof. Michaelowi Berkowi
Ewie Błaszczyk,
Andrzejowi Boberowi,
Marcie Budzyńskiej-Giersz,
Beacie Chmielowskiej-Olech,
Krzysztofowi Cugowskiemu,
Krystynie Czubównie,

Urszuli Dudziak,
Bożenie Dykiel,
Mai Filipiak,
prof. Silvanie Galderisi,
prof. Piotrowi Gałeckiemu
Jarosławowi Gugale,
Annie Hałas-Michalskiej,
Tomaszowi Jastrunowi,
Marcie Kielczyk,
Aleksandrze Kostce,
prof. Kuan-Pin Su,
drowi Taiwo Lateef Sheikh,
Teresie Lipowskiej,
prof. Michaelowi Maesowi,
Agacie Młynarskiej,
Annie Morawskiej-Borowiec,
Maciejowi Orłosiowi,
Markowi Plawgo,
Joannie Racewicz,
dr Barbarze Remberk,
Andrzejowi Sewerynowi,
Kamilowi Sipowiczowi,
Annie Sokołowkiej,
prof. Agacie Szulc,
drowi Dariuszowi Wasielewskiemu,
Barbarze Wilewskiej-Bober,

Małgorzacie Wiśniewskiej,
Tomaszowi Wolnemu,
Annie Wyszkoni,
Monice Zamachowskiej,
Wiktorowi Zborowskiemu,
Piotrowi Zeltowi,
Jolancie Zmarzlik.

Dziękujemy prof. Piotrowi Gałeckiemu – Krajowemu Konsultantowi w Dziedzinie Psychiatrii za patronat honorowy od trzeciej edycji naszej kampanii, dr hab. Barbarze Remberk – Krajowemu Konsultantowi w Dziedzinie Psychiatrii Dzieci i Młodzieży za patronat honorowy od 6 do 9 edycji, prof. Agacie Szulc i prof. Jerzemu Samochowcowi za patronat honorowy Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego od 6 edycji, Lasom Państwowym – za patronat od 10. edycji; drowi Adamowi Bodnarowi – Rzecznikowi Praw Obywatelskich za objęcie patronatem honorowym siedmiu edycji naszej kampanii; Markowi Michalakowi – Rzecznikowi Praw Dziecka – za patronat honorowy drugiej i trzeciej edycji.

 

Szczególne uznanie należy się organizacjom pozarządowym, które podjęły się organizacji naszej kampanii: Fundacji „Twarze depresji”Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi ZaginionychStowarzyszeniu „mali bracia Ubogich”Fundacji NAGLE SAMIOgólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń Uniwersytetów Trzeciego WiekuStowarzyszeniu Aktywnie Przeciwko Depresji (do 6. edycji).  Podczas 2., 3., 8. i 9. edycji dołączyła do nas Fundacja „Dajemy Dzieciom Siłę” (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

Współorganizatorem 11., 12. i 13. edycji było Forum Przeciw Depresji.

Dziękujemy partnerom 13. edycji: Nationale-Nederlanden, Huawei Polska, Fundacji Enea, Servier Polska, władzom miast: Warszawy i Ł0dzi. 

Dziękujemy partnerom 11. i 12. edycji: Servier Polska oraz PANCZAKIEWICZ.ART.DESIGN.

Partnerem medycznym 10. edycji była Grupa Medyczna „Vertimed +”(www.vertimed.pl).

Partnerem medycznym 9. Edycji było Centrum Medyczne DAMIANA (www.damian.pl).

Dziękujemy Annie Morawskiej – Borowiec – pomysłodawczyni kampanii i twórcy jej elementów medialnych. Wyrazy uznania dla Krystyny Czubówny – lektorki naszych spotów od 3 edycji, a także dla Yossariana Malewskiego – kompozytor muzyki wykorzystanej we wszystkich edycjach naszej kampanii. Wersję anglojęzyczną spotu 7. edycji czytają dziennikarze Polskiego Radia Sławomir Szefs i Victoria Bieniek.

 

Poszczególne elementy medialne kampanii powstały dzięki:

Michałowi Chojnackiemu – montaż spotu telewizyjnego pierwszej, piątej, szóstej, siódmej, ósmej, dziewiątej i dziesiątej edycji naszej kampanii, a także nagranie i montaż spotów telewizyjnych i radiowych drugiej, trzeciej, i czwartej edycji kampanii;
Ireneuszowi Koconiowi – nagranie spotu telewizyjnego pierwszej, dziewiątej, dziesiątej i trzynastej edycji naszej kampanii;
Jakubowi Borowcowi – wiceprezesowi Fundacji „Twarze depresji” – za nawiązywanie kontaktów z ambasadorami, wsparcie merytoryczne m.in. przy tworzeniu spotów kampanii, a także przy wszystkich anglojęzycznych elementach 7. edycji.

Pawłowi Panczakiewiczowi – autor naszego billboardu od 3. do 13. edycji kampanii;

Katarzynie Myszkowskiej – autorce okładki naszego magazynu „Twarze depresji” oraz plakatów naszych programów bezpłatnej, zdalnej pomocy psychologicznej;

Marii Eriksson – fotograf, autorce zdjęcia Bożeny Dykiel wykorzystywanego w kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.”, spocie radiowym z udziałem Bożeny Dykiel oraz na plakacie promującym program bezpłatnej zdalnej pocy psychologicznej, którego ambasadorką jest również Bożena Dykiel;

Mieszkowi Matuszczakowi – autor naszej strony internetowej, firma amcreative.pl;

Joannie Chatizow – nagranie wywiadów z ambasadorami 5. edycji, przygotowanie zdjęć z ich cytatami na FanPage, wykonanie zdjęć portretowych kilku ambasadorów oraz nagranie spotu tv 6. edycji;

Markowi Nieścierowi – odpowiedzialnemu za aktualizację naszej strony www.twarzedepresji.pl i zamieszczenie na niej materiałów 11. edycji;
Konradowi Ganzke – dyrektorowi Studia RPM Sound&Voices;
Bożenie Falkowskiej – montaż spotu radiowego w pierwszej edycji naszej kampanii oraz wsparcie merytoryczne kampanii;

 

Kampania billboardowa 2. edycji została zrealizowana dzięki firmom: AMS i Komagra (należącej do BZK GROUP) oraz Wydawnictwu Świat Książki, które przygotowało plakat z naszymi ambasadorami.
Kampanię billbordową 3. edycji sfinansowali: Wydawnictwo Świat KsiążkiInstytut Diagnostyczno-Terapeutyczny INVERSA w Warszawie, Fundacja „Dajemy Dzieciom Siłę”Uniwersytet SWPSKrzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 4. edycji sfinansowali: MEDI-system Sp. z o.o. (partner główny), Komagra (należąca do BZK GROUP), Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 5. edycji sfinansowali:  Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 6. edycji sfinansowali: firma Allenort (partner), Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 7. edycji sfinansowali:  Krzysztof GalimskiPolskie Towarzystwo Psychiatryczne (oddział łódzki) oraz anonimowi darczyńcy.

Kampanię billboardową 9. edycji sfinansowało Centrum Medyczne DAMIANA.

Kampanię billboardową 10. edycji sfinansowała Grupa Medyczna „Vertimed+”.

Kampanię billboardową 11. edycji sfinansowały: Lasy Państwowe i firma Servier Polska.

Kampanię billboardową 12. edycji sfinansowały: Lasy Państwowe i firma Servier Polska.

Kampanię billboardową 13. edycji sfinansowali: Nationale-Nederlanden, Fundacja Enea, Lasy Państwowe, Servier Polska i Huawei Polska.

Dziękujemy za wydrukowanie w sumie 450 naszych plakatów firmie Strefa Xero – Druk i Reklama Sp. z o.o., mieszczącej się w Warszawie przy ul. Grójeckiej 78 i Gen. K. Sosnkowskiego 23. Strona www: strefaxero.pl
Organizację konferencji prasowych od 1. do 10. edycji zapewnił Uniwersytet SWPS w Warszawie.

Wsparli nas również:
Maria Eriksson – fotograf;

Adam Pluciński – fotograf, autor sesji Urszuli Dudziak do magazynu „Twarze depresji” nr 5/2021;

Wanessa Kaczmarek – fotograf, autorka sesji Roksany Węgiel do magazynu „Twarze depresji” nr 4/2021;

Wojciech Drozdrowicz – fotograf, autor sesji Ewy Błaszczyk do magazynu „Twarze depresji” nr 3/2021;

Jacek Poremba – fotograf, autor sesji Krzysztofa Cugowskiego do magazynu „Twarze depresji” nr 2/2021;

Urszula Kitlasz – wsparcie merytoryczne naszej kampanii.
Przemysław Gorlas – fotograf;
Edward Warowny – fotograf;

Strona internetowa www.twarzedepresji.pl powstała dzięki wsparciu finansowemu zapewnionemu przez Wydawnictwo Świat Książki.

Bardzo dziękujemy również wszystkim mediom, które informują o naszych działaniach.