Kampanię społeczną „twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.” Udało nam się zrealizować dzięki zaangażowaniu wielu osób dobrej woli. Szczególne podziękowania należą się ambasadorom kampanii, którzy wspierają nas swoim wizerunkiem oraz doświadczeniem:

prof. Michaelowi Berkowi
Ewie Błaszczyk,
Andrzejowi Boberowi,
Marcie Budzyńskiej-Giersz,
Barbarze Wilewskiej-Bober,
Beacie Chmielowskiej-Olech,
Krzysztofowi Cugowskiemu,
Krystynie Czubównie,
Bożenie Dykiel,
Mai Filipiak,
prof. Silvanie Galderisi,
prof. Piotrowi Gałeckiemu
Jarosławowi Gugale,
Annie Hałas-Michalskiej,
Tomaszowi Jastrunowi,
Marcie Kielczyk,
Aleksandrze Kostce,
prof. Kuan-Pin Su,
drowi Taiwo Lateef Sheikh,
Teresie Lipowskiej,
prof. Michaelowi Maesowi,
Agacie Młynarskiej,
Annie Morawskiej-Borowiec,
Maciejowi Orłosiowi,
Markowi Plawgo,
Joannie Racewicz,
dr Barbarze Remberk,
Andrzejowi Sewerynowi,
Kamilowi Sipowiczowi,
Annie Sokołowkiej,
prof. Agacie Szulc,
drowi Dariuszowi Wasielewskiemu,
Małgorzacie Wiśniewskiej,
Tomaszowi Wolnemu,
Annie Wyszkoni,
Monice Zamachowskiej,
Wiktorowi Zborowskiemu,
Piotrowi Zeltowi,
Jolancie Zmarzlik.

Dziękujemy prof. Piotrowi Gałeckiemu – Krajowemu Konsultantowi w Dziedzinie Psychiatrii za patronat honorowy od trzeciej edycji naszej kampanii, dr hab. Barbarze Remberk – Krajowemu Konsultantowi w Dziedzinie Psychiatrii Dzieci i Młodzieży za patronat honorowy od 6 edycji, prof. Agacie Szulc za patronat honorowy Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego od 6 edycji, drowi Adamowi Bodnarowi – Rzecznikowi Praw Obywatelskich za objęcie patronatem honorowym siedmiu edycji naszej kampanii; Markowi Michalakowi – Rzecznikowi Praw Dziecka – za patronat honorowy drugiej i trzeciej edycji.

Szczególne uznanie należy się organizacjom pozarządowym, które podjęły się organizacji naszej kampanii: Fundacji „Twarze depresji”Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych (do 5. edycji), Stowarzyszeniu „mali bracia Ubogich”Fundacji NAGLE SAMIOgólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń Uniwersytetów Trzeciego Wieku, Stowarzyszeniu Aktywnie Przeciwko Depresji (do 6. edycji).  Podczas 2., 3., 8. i 9. edycji dołączyła do nas Fundacja „Dajemy Dzieciom Siłę” (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

Dziękujemy partnerowi medycznemu 9. edycji Centrum Medycznemu DAMIANA (www.damian.pl)

Dziękujemy Annie Morawskiej – Borowiec – pomysłodawczyni kampanii i twórcy jej elementów medialnych. Wyrazy uznania dla Krystyny Czubówny – lektorki naszych spotów od 3 edycji, a także dla Yossariana Malewskiego – kompozytor muzyki wykorzystanej we wszystkich edycjach naszej kampanii. Wersję anglojęzyczną spotu 7. edycji czytają dziennikarze Polskiego Radia Sławomir Szefs i Victoria Bieniek.

Poszczególne elementy medialne kampanii powstały dzięki:

Michałowi Chojnackiemu – montaż spotu telewizyjnego pierwszej, piątej, szóstej, siódmej, ósmej i dziewiątej edycji naszej kampanii, a także nagranie i montaż spotów telewizyjnych i radiowych drugiej, trzeciej, i czwartej edycji kampanii;
Ireneuszowi Koconiowi – nagranie spotu telewizyjnego w pierwszej i dziewiątej edycji naszej kampanii;
Joannie Chatizow – nagranie wywiadów z ambasadorami 5. edycji, przygotowanie zdjęć z ich cytatami na FanPage, wykonanie zdjęć portretowych kilku ambasadorów oraz nagranie spotu tv 6. edycji;
Pawłowi Panczakiewiczowi – autor naszego billboardu od 3. do 7. edycji kampanii;
Mieszkowi Matuszczakowi – autor naszej strony internetowej, firma amcreative.pl.
Konradowi Ganzke – dyrektorowi Studia RPM Sound&Voices;
Bożenie Falkowskiej – montaż spotu radiowego w pierwszej edycji naszej kampanii oraz wsparcie merytoryczne kampanii;
Jakubowi Borowcowi – wiceprezesowi Fundacji „Twarze depresji” – za nawiązywanie kontaktów z ambasadorami, wsparcie merytoryczne m.in. przy tworzeniu spotów kampanii, a także przy wszystkich anglojęzycznych elementach 7. edycji.

Kampania billboardowa 2. edycji została zrealizowana dzięki firmom: AMS i Komagra (należącej do BZK GROUP) oraz Wydawnictwu Świat Książki, które przygotowało plakat z naszymi ambasadorami.
Kampanię billbordową 3. edycji sfinansowali: Wydawnictwo Świat KsiążkiInstytut Diagnostyczno-Terapeutyczny INVERSA w Warszawie, Fundacja „Dajemy Dzieciom Siłę”Uniwersytet SWPSKrzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 4. edycji sfinansowali: MEDI-system Sp. z o.o. (partner główny), Komagra (należąca do BZK GROUP), Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 5. edycji sfinansowali:  Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 6. edycji sfinansowali: firma Allenort (partner), Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 7. edycji sfinansowali:  Krzysztof GalimskiPolskie Towarzystwo Psychiatryczne (oddział łódzki) oraz anonimowi darczyńcy.

Dziękujemy za wydrukowanie w sumie 450 naszych plakatów firmie Strefa Xero – Druk i Reklama Sp. z o.o., mieszczącej się w Warszawie przy ul. Grójeckiej 78 i Gen. K. Sosnkowskiego 23. Strona www: strefaxero.pl
Organizację konferencji prasowych oraz warsztatów psychologicznych zapewnił Uniwersytet SWPS w Warszawie.
Wsparli nas również:
Urszula Kitlasz – wsparcie merytoryczne naszej kampanii.
Przemysław Gorlas – fotograf;
Maria Eriksson – fotograf;
Edward Warowny – fotograf;
Marta Budzyńska-Giersz – wsparcie merytoryczne naszej kampanii;
Strona internetowa www.twarzedepresji.pl powstała dzięki wsparciu finansowemu zapewnionemu przez Wydawnictwo Świat Książki.
Bardzo dziękujemy również wszystkim mediom, które informują o naszych działaniach.