KAMPANIĘ SPOŁECZNĄ „TWARZE DEPRESJI. NIE OCENIAM. AKCEPTUJĘ.” UDAŁO NAM SIĘ ZREALIZOWAĆ DZIĘKI ZAANGAŻOWANIU WIELU OSÓB DOBREJ WOLI. SZCZEGÓLNE PODZIĘKOWANIA NALEŻĄ SIĘ AMBASADOROM KAMPANII, KTÓRZY WSPIERAJĄ NAS SWOIM WIZERUNKIEM ORAZ DOŚWIADCZENIEM:
prof. Michaelowi Berkowi
Ewie Błaszczyk,
Andrzejowi Boberowi,
Marcinowi Bosakowi,
Marcie Budzyńskiej-Giersz,
Beacie Chmielowskiej-Olech,
Krzysztofowi Cugowskiemu,
Krystynie Czubównie,
Urszuli Dudziak,
Bożenie Dykiel,
Mai Filipiak,
prof. Silvanie Galderisi,
prof. Piotrowi Gałeckiemu
Jarosławowi Gugale,
Annie Hałas-Michalskiej,
Tomaszowi Jastrunowi,
Bartkowi Jędrzejakowi,
Marcie Kielczyk,
Agnieszce Kobus-Zawojskiej,
Aleksandrze Kostce,
prof. Kuan-Pin Su,
drowi Taiwo Lateef Sheikh,
Teresie Lipowskiej,
prof. Michaelowi Maesowi,
Agacie Młynarskiej,
Annie Morawskiej-Borowiec,
Maciejowi Orłosiowi,
Markowi Plawgo,
Joannie Racewicz,
dr Barbarze Remberk,
Małgorzacie Serafin,
Andrzejowi Sewerynowi,
Kamilowi Sipowiczowi,
Annie Sokołowkiej,
prof. Agacie Szulc,
Mice Urbaniak,
drowi Dariuszowi Wasielewskiemu,
Barbarze Wilewskiej-Bober,
Małgorzacie Wiśniewskiej,
Tomaszowi Wolnemu,
Annie Wyszkoni,
Monice Zamachowskiej,
Wiktorowi Zborowskiemu,
Piotrowi Zeltowi,
Jolancie Zmarzlik.
Dziękujemy prof. Piotrowi Gałeckiemu – Krajowemu Konsultantowi w Dziedzinie Psychiatrii za patronat honorowy od trzeciej edycji naszej kampanii, dr hab. Barbarze Remberk – Krajowemu Konsultantowi w Dziedzinie Psychiatrii Dzieci i Młodzieży za patronat honorowy od 6 do 9 edycji, prof. Agacie Szulc i prof. Jerzemu Samochowcowi za patronat honorowy Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego od 6 edycji, Lasom Państwowym – za patronat od 10. edycji; drowi Adamowi Bodnarowi – Rzecznikowi Praw Obywatelskich za objęcie patronatem honorowym siedmiu edycji naszej kampanii; Markowi Michalakowi – Rzecznikowi Praw Dziecka – za patronat honorowy drugiej i trzeciej edycji.
Szczególne uznanie należy się organizacjom pozarządowym, które podjęły się organizacji naszej kampanii: Fundacji „Twarze depresji”, Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, Stowarzyszeniu „mali bracia Ubogich”, Fundacji NAGLE SAMI, Ogólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń Uniwersytetów Trzeciego Wieku, Stowarzyszeniu Aktywnie Przeciwko Depresji (do 6. edycji). Podczas 2., 3., 8. i 9. edycji dołączyła do nas Fundacja „Dajemy Dzieciom Siłę” (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).
Współorganizatorem 11., 12. i 13. edycji było Forum Przeciw Depresji.
Dziękujemy partnerom 13. edycji: Nationale-Nederlanden, Huawei Polska, Fundacji Enea, Servier Polska, władzom miast: Warszawy i Ł0dzi.
Dziękujemy partnerom 11. i 12. edycji: Servier Polska oraz PANCZAKIEWICZ.ART.DESIGN.
Partnerem medycznym 10. edycji była Grupa Medyczna „Vertimed +”(www.vertimed.pl).
Partnerem medycznym 9. Edycji było Centrum Medyczne DAMIANA (www.damian.pl).
Dziękujemy Annie Morawskiej – Borowiec – pomysłodawczyni kampanii i twórcy jej elementów medialnych. Wyrazy uznania dla Krystyny Czubówny – lektorki naszych spotów od 3 edycji, a także dla Yossariana Malewskiego – kompozytor muzyki wykorzystanej we wszystkich edycjach naszej kampanii. Wersję anglojęzyczną spotu 7. edycji czytają dziennikarze Polskiego Radia Sławomir Szefs i Victoria Bieniek.
Poszczególne elementy medialne kampanii powstały dzięki:
Michałowi Chojnackiemu – montaż spotu telewizyjnego pierwszej, piątej, szóstej, siódmej, ósmej, dziewiątej i dziesiątej edycji naszej kampanii, a także nagranie i montaż spotów telewizyjnych i radiowych drugiej, trzeciej, i czwartej edycji kampanii;
Ireneuszowi Koconiowi – nagranie spotu telewizyjnego pierwszej, dziewiątej, dziesiątej i trzynastej edycji naszej kampanii;
Jakubowi Borowcowi – wiceprezesowi Fundacji „Twarze depresji” – za nawiązywanie kontaktów z ambasadorami, wsparcie merytoryczne m.in. przy tworzeniu spotów kampanii, a także przy wszystkich anglojęzycznych elementach 7. edycji.
Pawłowi Panczakiewiczowi – autor naszego billboardu od 3. do 13. edycji kampanii;
Katarzynie Myszkowskiej – autorce okładki naszego magazynu „Twarze depresji” oraz plakatów naszych programów bezpłatnej, zdalnej pomocy psychologicznej;
Marii Eriksson – fotograf, autorce zdjęcia Bożeny Dykiel wykorzystywanego w kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.”, spocie radiowym z udziałem Bożeny Dykiel oraz na plakacie promującym program bezpłatnej zdalnej pocy psychologicznej, którego ambasadorką jest również Bożena Dykiel;
Mieszkowi Matuszczakowi – autor naszej strony internetowej, firma amcreative.pl;
Joannie Chatizow – nagranie wywiadów z ambasadorami 5. edycji, przygotowanie zdjęć z ich cytatami na FanPage, wykonanie zdjęć portretowych kilku ambasadorów oraz nagranie spotu tv 6. edycji;
Markowi Nieścierowi – odpowiedzialnemu za aktualizację naszej strony www.twarzedepresji.pl i zamieszczenie na niej materiałów 11. edycji;
Konradowi Ganzke – dyrektorowi Studia RPM Sound&Voices;
Bożenie Falkowskiej – montaż spotu radiowego w pierwszej edycji naszej kampanii oraz wsparcie merytoryczne kampanii;
Kampania billboardowa 2. edycji została zrealizowana dzięki firmom: AMS i Komagra (należącej do BZK GROUP) oraz Wydawnictwu Świat Książki, które przygotowało plakat z naszymi ambasadorami.
Kampanię billbordową 3. edycji sfinansowali: Wydawnictwo Świat Książki, Instytut Diagnostyczno-Terapeutyczny INVERSA w Warszawie, Fundacja „Dajemy Dzieciom Siłę”, Uniwersytet SWPS, Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 4. edycji sfinansowali: MEDI-system Sp. z o.o. (partner główny), Komagra (należąca do BZK GROUP), Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 5. edycji sfinansowali: Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 6. edycji sfinansowali: firma Allenort (partner), Krzysztof Galimski oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billbordową 7. edycji sfinansowali: Krzysztof Galimski, Polskie Towarzystwo Psychiatryczne (oddział łódzki) oraz anonimowi darczyńcy.
Kampanię billboardową 9. edycji sfinansowało Centrum Medyczne DAMIANA.
Kampanię billboardową 10. edycji sfinansowała Grupa Medyczna „Vertimed+”.
Kampanię billboardową 11. edycji sfinansowały: Lasy Państwowe i firma Servier Polska.
Kampanię billboardową 12. edycji sfinansowały: Lasy Państwowe i firma Servier Polska.
Kampanię billboardową 13. edycji sfinansowali: Nationale-Nederlanden, Fundacja Enea, Lasy Państwowe, Servier Polska i Huawei Polska.
Dziękujemy za wydrukowanie w sumie 450 naszych plakatów firmie Strefa Xero – Druk i Reklama Sp. z o.o., mieszczącej się w Warszawie przy ul. Grójeckiej 78 i Gen. K. Sosnkowskiego 23. Strona www: strefaxero.pl
Organizację konferencji prasowych od 1. do 10. edycji zapewnił Uniwersytet SWPS w Warszawie.
Wsparli nas również:
Maria Eriksson – fotograf;
Adam Pluciński – fotograf, autor sesji Urszuli Dudziak do magazynu „Twarze depresji” nr 5/2021;
Wanessa Kaczmarek – fotograf, autorka sesji Roksany Węgiel do magazynu „Twarze depresji” nr 4/2021;
Wojciech Drozdrowicz – fotograf, autor sesji Ewy Błaszczyk do magazynu „Twarze depresji” nr 3/2021;
Jacek Poremba – fotograf, autor sesji Krzysztofa Cugowskiego do magazynu „Twarze depresji” nr 2/2021;
Urszula Kitlasz – wsparcie merytoryczne naszej kampanii.
Przemysław Gorlas – fotograf;
Edward Warowny – fotograf;
Strona internetowa www.twarzedepresji.pl powstała dzięki wsparciu finansowemu zapewnionemu przez Wydawnictwo Świat Książki.
Bardzo dziękujemy również wszystkim mediom, które informują o naszych działaniach.